Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na Nadbużańskie Centrum Turystyczne
Termin ważności strony | 2011-06-22 |
---|
Perlejewo, dnia 10.06.2011 r.
Gmina Perlejewo
Perlejewo 14
17-322 Perlejewo
GP.271.4.2011
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Perlejewo działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29.stycznia.2004 roku Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm informuje, że w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Nadbużańskie Centrum Turystyczne” wybrał do realizacji zamówienia ofertę Nr 2, którą złożyła firma:
WIKBUD
Wiesław Kiśluk,
ul. Wysoka 72D/11, 17-300 Siemiatycze
Uzasadnieniu wyboru: oferta jest najkorzystniejsza w oparciu o kryterium najniższej ceny.
1) Do upływu terminu składania ofert, do zamawiającego wpłynęło 4 oferty od następujących Wykonawców:
Oferta Nr 1. Zakład Ogólnobudowlany Wiesław Szerszunowicz, kol. Zabłudów 5/2, 16-060 Zabłudów,
Oferta Nr 2. WIKBUD Wiesław Kiśluk, ul. Wysoka 72D/11, 17-300 Siemiatycze,
Oferta Nr 3. PPHU MAJKA Maria Demiańczuk, ul. Mickiewicza 7, 17-300 Siemiatycze,
Oferta Nr 4. ESCO PROJEKT Roman Dębowski, ul. Małchowskiego 1/107, 05-270 Marki.
2) Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny i łączną punktację:
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena |
Razem |
1 |
97,3 |
97,3 |
2 |
100 |
100 |
3 |
82,5 |
82,5 |
4 |
0,0 |
0,0 |
3) Oferty odrzucone: Zamawiający odrzucił ofertę Nr 4 złożoną przez ESCO PROJEKT Roman Dębowski, ul. Małchowskiego 1/107, 05-270 Marki.
Uzasadnienie.
Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29.stycznia.2004 roku Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
Zamawiający w rozdziale XII specyfikacji istotnych warunków zamówienia określił sposób obliczenia ceny oferty. Ustalił za wykonanie przedmiotu zamówienia wynagrodzenie kosztorysowe. Wymagał złożenia kosztorysu ofertowego w którym Wykonawca zobowiązany był wycenić każdą pozycję przedmiaru robót. Wykonawca ESCO PROJEKT w złożonej ofercie, w kosztorysie ofertowym pominął następujące pozycje i ich wycenę: poz. 96, 102, 124, 125, 195, 242, 243 z przedmiaru robót ogólnobudowlanego. Brak pozycji i ich wyceny w kosztorysie ofertowym nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust 3 ustawy. Zamawiający nie mógł też poprawić oferty na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, ponieważ kosztorys ofertowy nie zawierał elementów, które można byłoby poprawić. W treści kosztorysu ustalony jest zakres przyszłego świadczenia wykonawcy, jego zobowiązanie. Kosztorys zawiera asortymentową i ilościową podstawę do wyliczenia przez wykonawcę oczekiwanego wynagrodzenia a jednocześnie wraz z formularzem ofertowym jest oświadczeniem woli potwierdzającym zakres robót budowlanych. Pominięcie danych pozycji kosztorysu stanowi o tym, iż zakres zawartych w nich prac w ogóle nie został zaoferowany zamawiającemu. Nie jest możliwa ocena i porównanie oferty z innymi ofertami. Oferta taka nie odpowiada przedmiotowi zamówienia przez co jej treść jest niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4) Wykonawcy wykluczeni: nie było.
5) Informacja o terminie, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta: zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
WÓJT
Krzysztof Radziszewski
Metryka strony