Ogłoszenie o przetargu na Budowę sieci wodociągowej Głęboczek - Kobyla
Termin ważności strony | 2010-01-22 |
---|
Perlejewo: Budowa sieci wodociągowej Głęboczek - Kobyla
Numer ogłoszenia: 250453 i 250505 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Perlejewo , Perlejewo 14, 17-322 Perlejewo, woj. podlaskie, tel. 085 6578515, faks 085 6578502.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.perlejewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej Głęboczek - Kobyla.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych w miejscowościach Głęboczek, Leśniki, Głody i Kobyla. W zakres robót wchodzą: 1) wykonanie sieci wodociągowej - Ø 160 mm z rur PVC - 4337 m, - Ø 110 mm z rur PVC - 1839 m, - Ø 90 mm z rur PVC - 20 m, - Ø 50 mm z rur PE - 610 m, 2) wykonanie przyłączy wodociągowych z rur PE szt. 88, - Ø 32 mm z rur PE - 2321 m, wraz z zestawem wodomierzowym, zaworem zwrotnym i zaworem czerpalnym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, dokumentacja techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. W przedmiot zamówienia wchodzi również sporządzenie przez Wykonawcę inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca zapewnia wszystkie materiały, sprzęt i roboty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy trzyletniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 4000, 00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia t.j. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 latach z należytą starannością, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości, co najmniej 400 000 zł każda oraz dysponują osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie - kierowanie robotami budowlanymi o specjalności sieci wodociągowe i kanalizacyjne, należącą do właściwego samorządu zawodowego; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści oferty musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający dokona oceny ofert podczas niejawnego posiedzenia w terminie związania ofertą. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (Wykonawca winien wykazać, że wykonał min. dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 400 000,00 zł każda); c) dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje, opinie lub listy polecające, protokoły odbioru; d) dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe proponowanego kierownika robót do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie - kierowanie robotami budowlanymi o specjalności sieci wodociągowe i kanalizacyjne. Należy dołączyć dokument potwierdzający aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby posiadającej prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami); e) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu; f) potwierdzenie wniesienia wadium, g) kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-perlejewo.pbip.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 17-322 Perlejewo, Perlejewo 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 17-322 Perlejewo, Perlejewo 14, pok Nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
Metryka strony