ogłoszenie o przetargu na Budowę świetlicy wiejskiej w Perlejewie
Termin ważności strony | 2011-04-07 |
---|
Perlejewo: Budowa świetlicy wiejskiej w Perlejewie
Numer ogłoszenia: 89823 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Perlejewo , Perlejewo 14, 17-322 Perlejewo, woj. podlaskie, tel. 085 6578515, faks 085 6578502.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.perlejewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w Perlejewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy w Perlejewie z zapleczem sanitarnym i gospodarczym oraz zagospodarowanie placu wokół budynku. Obiekt jednokondygnacyjny budowany w systemie tradycyjnym i uprzemysłowionym. Wyposażony w instalacje wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną i centralne ogrzewanie. Budowa polegała będzie na wykonaniu: studni, stup, ław i ścian fundamentowych, belek podwalinowych, słupów stalowych, murowaniu ścian, wykonaniu wieńca, dźwigarów dachowych, stężni pionowych, płatwi i stężni dachowych, pokrycia dachu, stropu podwieszanego, posadzek, ocieplenia, wentylacji, tynków. Zagospodarowanie placu obejmuje: wykonanie podbudowy gr 30 cm, nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, chodnika z kostki gr 6 cm, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, wykonanie ogrodzenia, sadzenie krzewów ozdobnych. Zestawienie powierzchni: powierzchnia zabudowy - 527,80 m2, powierzchnia użytkowa - 474,30 m2 , kubatura 2786,00 m3, powierzchnia utwardzenia placu 1022,5 m2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: - robót budowlanych opracowana przez Stanisława Poniatowskiego, - instalacji elektrycznych i dozorowych opracowana przez PHU Pawła Iwanickiego, - instalacji sanitarnych opracowana przez PHU Hydrobud St. Kuźmińskiego, - zagospodarowanie placu opracowana przez Zbigniew Radziszewskiego. W przedmiot zamówienia wchodzi również sporządzenie przez Wykonawcę inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca zapewnia wszystkie materiały, sprzęt i roboty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy trzyletniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających. Zostaną one udzielone po negocjacjach z wykonawcą zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje, że wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % zamówienia podstawowego i polegały będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Przez dzień udzielenia zamówienia podstawowego rozumie się dzień zawarcia umowy. Trzyletni okres limitujący korzystanie z zamówień uzupełniających odnosi się do najpóźniejszego momentu udzielenia takiego zamówienia, a nie do okresu wykonywania umowy w sprawie zamówienia uzupełniającego. W mocy przepisu ustawowego, zamówienie uzupełniające może być udzielone tylko temu samemu wykonawcy, na rzecz którego udzielono zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.23.31.20-6, 45.34.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4000,00 zł
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty, 2) kosztorys ofertowy, 3) dowód wniesienia wadium, 4) pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Termin zakończenia robót objętych niniejszą umową ulega zmianie w przypadku: 1) opóźnienia przekazana przez Zamawiającego placu budowy, 2) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji, 3) zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, 4) wystąpienia niekorzystnych zdarzeń losowych w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych. Ponadto dopuszcza się następujące zmiany umowy: zmiany osób reprezentujących strony umowy w przypadku zmian na stanowiskach tych osób, zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, wykonania robót zamiennych w przypadku wystąpienia zmiany parametrów technicznych przyjętych rozwiązań, zmian osób pełniących funkcje kierownika budowy lub inspektora nadzoru. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 30 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian i nie później jak 30 dni przed terminem wykonania zamówienia. Inicjatorem zmiany może być zamawiający lub wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-perlejewo.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 17-322 Perlejewo Perlejewo 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 17-322 Perlejewo Perlejewo 14 pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony