ogłoszenie o przetargu na Przebudowę dróg we wsiach: Stare Moczydły, Moczydły Pszczółki,....

Termin ważności strony 2011-02-15
ogłoszenie o przetargu na Przebudowę dróg we wsiach: Stare Moczydły, Moczydły Pszczółki,Moczydły Kukiełki i Twarogi Wypychy. Projekt pn. "Drogi łączą ludzi i urzędy"
Untitled

Perlejewo: Przebudowa dróg we wsiach: Stare Moczydły, Moczydły Pszczółki, Moczydły Kukiełki i Twarogi Wypychy. Projekt pn. Drogi łączą ludzi i urzędy
Numer ogłoszenia: 33607 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Perlejewo , Perlejewo 14, 17-322 Perlejewo, woj. podlaskie, tel. 085 6578515, faks 085 6578502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.perlejewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg we wsiach: Stare Moczydły, Moczydły Pszczółki, Moczydły Kukiełki i Twarogi Wypychy. Projekt pn. Drogi łączą ludzi i urzędy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trzech odcinków dróg gminnych: - odc. I droga nr 108999B Twarogi Lackie - Moczydły Stare - Moczydły Pszczółki na odcinku od drogi powiatowej Brańsk - Granne do m. i w m. Stare Moczydły, dł. - 1241 m, - odc. II droga nr 109000B Moczydły Pszczółki - Moczydły Kukiełki, na odcinku od drogi powiatowej Brańsk - Granne do m. i w m. Moczydły Kukiełki, dł.- 1370 m, - odc. III droga nr 1090164B Twarogi Wypychy, od drogi wojewódzkiej Nr 690 do drogi powiatowej Nr 2100B, dł. - 916 m. Przebudowa polegała będzie na wykonaniu nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej gr. 6,5 cm, wykonaniu podbudowy z kruszywanaturalnego stabilizowanego mechanicznie (gr. 30 cm), wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie, wykonaniu poboczy, wjazdów i odwodnienia. Wykonanie z kostki Polbruk zatok autobusowych i chodników. Zakres rzeczowy: długość dróg - 3527 m, powierzchnia bitumiczna jezdni - 17144,29 m2 , żwirowa 1055 m2 . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, dokumentacja techniczna (zał. nr 5) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 6). W przedmiot zamówienia wchodzi również sporządzenie przez Wykonawcę inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca zapewnia wszystkie materiały, sprzęt i roboty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy trzyletniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. Zostaną one udzielone po negocjacjach z wykonawcą zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje, że wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % zamówienia podstawowego i polegały będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Przez dzień udzielenia zamówienia podstawowego rozumie się dzień zawarcia umowy. Trzyletni okres limitujący korzystanie z zamówień uzupełniających odnosi się do najpóźniejszego momentu udzielenia takiego zamówienia, a nie do okresu wykonywania umowy w sprawie zamówienia uzupełniającego. W mocy przepisu ustawowego, zamówienie uzupełniające może być udzielone tylko temu samemu wykonawcy, na rzecz którego udzielono zamówienia podstawowego. Nie ogranicza się liczby zamówień uzupełniających.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.90-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty, 2) kosztorys ofertowy, 3) dowód wniesienia wadium, 4) pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin wykonania robót objętych niniejszą umową ulegną zmianie w przypadku: 1) opóźnienia przekazana przez Zamawiającego placu budowy, 2) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji, 3) zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, 4) wystąpienia niekorzystnych zdarzeń losowych w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych. Ponadto dopuszcza się następujące zmiany umowy: zmiany osób reprezentujących strony umowy w przypadku zmian na stanowiskach tych osób, zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, wykonania robót zamiennych w przypadku wystąpienia zmiany parametrów technicznych przyjętych rozwiązań, zmian osób pełniących funkcje kierownika budowy lub inspektora nadzoru. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 30 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian i nie później jak 30 dni przed terminem wykonania zamówienia. Inicjatorem zmiany może być zamawiający lub wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-perlejewo.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Perlejewo 14 17-322 Perlejewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Perlejewo 14 17-322 Perlejewo, pok. Nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Perlejewo

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Radziszewski

Wprowadzający: Krzysztof Radziszewski

Data modyfikacji: 2011-01-28

Opublikował: Urszula Kosk

Data publikacji: 2011-01-28