Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
Perlejewo, 12-12-2017 r.
WÓJT GMINY PERLEJEWO
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY PERLEJEWO
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Perlejewo
Perlejewo 14, 17-322 Perlejewo
2. Określenie stanowiska:
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Perlejewie
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1) wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
b) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) posiadanie:
- dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzających uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub
- dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznany w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art. 191a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183) albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznany za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub
- dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji,
d) posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
2) wymagania dodatkowe:
a) biegła umiejętność obsługi komputera,
b) znajomość przepisów prawnych: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny
i opiekuńczy, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa
o ewidencji ludności i dowodach osobistych, ustawa o zmianie imienia i nazwiska, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o opłacie skarbowej,
c) umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
d) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów oraz innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
2) przechowywanie ksiąg stanu cywilnego oraz ich konserwacja,
3) kompletowanie i przechowywanie dokumentów zbiorowych dotyczących aktów stanu cywilnego,
4) przyjmowanie dokumentów od osób zamierzających wstąpić w związek małżeński oraz wypełnianie zapewnień,
5) przygotowywanie protokołów przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński przed kierownikiem USC,
6) przyjmowanie kart zgonów i ich rejestracja,
7) wydawanie na żądanie sądu, prokuratora, osoby której akty stanu cywilnego dotyczą lub osoby mającej interes prawny, dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,
8) wydawanie decyzji w sprawach zmiany imion i nazwisk,
9) dokonywanie uzupełnień aktów stanu cywilnego,
10) wydawanie z rejestru stanu cywilnego:
a) odpisów zupełnych i odpisów skróconych aktów stanu cywilnego,
b) zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,
c) zaświadczeń o stanie cywilnym,
d) zaświadczeń potwierdzających uznanie ojcostwa,
11) dokonywanie transkrypcji zagranicznych dokumentów stanu cywilnego,
12) dokonywanie odtworzenia treści zagranicznego dokumentu stanu cywilnego,
13) organizowanie uroczystości związanych z jubileuszami pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości okolicznościowych,
14) prostowanie błędów w aktach stanu cywilnego,
15) nanoszenie przypisków i wzmianek w aktach stanu cywilnego,
16) uznawanie zagranicznych orzeczeń sądowych w sprawach cywilnych,
17) migracja aktów z ksiąg papierowych do Bazy Usług Stanu Cywilnego (BUSC),
18) aktualizacja danych w rejestrze PESEL,
19) występowanie o nadanie numeru PESEL w związku ze sporządzeniem aktu urodzenia,
20) sporządzanie miesięcznych sprawozdań dla Urzędu Statystycznego.
5. Warunki pracy:
a) zatrudnienie w ramach umowy o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy - ¼ etatu,
b) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy,
c) praca w siedzibie Urzędu Gminy Perlejewo przy komputerze oraz obsługa urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku,
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Perlejewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomu lub zaświadczenia
o stanie odbytych studiów),
f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Perlejewo, Perlejewo 14, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Perlejewo, 17-322 Perlejewo, Perlejewo 14 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Perlejewie” w terminie do dnia 28 grudnia 2017 r. do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.ug.perlejewo.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Perlejewo.
Wójt Gminy
mgr inż. Krzysztof Radziszewski
Metryka strony