Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

Perlejewo, 12-12-2017 r.

 

 

 

WÓJT GMINY PERLEJEWO

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY PERLEJEWO

1. Nazwa i adres jednostki:

    Urząd Gminy Perlejewo

    Perlejewo 14, 17-322 Perlejewo

2. Określenie stanowiska:

    Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Perlejewie

3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

    1) wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

b) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

c) posiadanie:

- dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych  potwierdzających uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub

- dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznany w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie   art. 191a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183) albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznany za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub

- dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji,

d) posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,

e) nieposzlakowana opinia,

f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

   2) wymagania dodatkowe:

a) biegła umiejętność obsługi komputera,

b) znajomość przepisów prawnych: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny
i opiekuńczy, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa
o ewidencji ludności i dowodach osobistych, ustawa o zmianie imienia i nazwiska, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o opłacie skarbowej,

c) umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,

d) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów oraz innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,

2) przechowywanie ksiąg stanu cywilnego oraz ich konserwacja,

3) kompletowanie i przechowywanie dokumentów zbiorowych dotyczących aktów stanu cywilnego,

4) przyjmowanie dokumentów od osób zamierzających wstąpić w związek małżeński oraz wypełnianie zapewnień,

5) przygotowywanie protokołów przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński przed kierownikiem USC,

6) przyjmowanie kart zgonów i ich rejestracja,

7) wydawanie na żądanie sądu, prokuratora, osoby której akty stanu cywilnego dotyczą lub osoby mającej interes prawny, dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,

8) wydawanie decyzji w sprawach zmiany imion i nazwisk,

9) dokonywanie uzupełnień aktów stanu cywilnego,

10) wydawanie z rejestru stanu cywilnego:

a) odpisów zupełnych i odpisów skróconych aktów stanu cywilnego,

b) zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,

c) zaświadczeń o stanie cywilnym,

d) zaświadczeń potwierdzających uznanie ojcostwa,

11) dokonywanie transkrypcji zagranicznych dokumentów stanu cywilnego,

12) dokonywanie odtworzenia treści zagranicznego dokumentu stanu cywilnego,

13) organizowanie uroczystości związanych z jubileuszami pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości okolicznościowych,

14) prostowanie błędów w aktach stanu cywilnego,

15) nanoszenie przypisków i wzmianek w aktach stanu cywilnego,

16) uznawanie zagranicznych orzeczeń sądowych w sprawach cywilnych,

17) migracja aktów z ksiąg papierowych do Bazy Usług Stanu Cywilnego (BUSC),

18) aktualizacja danych w rejestrze PESEL,

19) występowanie o nadanie numeru PESEL w związku ze sporządzeniem aktu urodzenia,

20) sporządzanie miesięcznych sprawozdań dla Urzędu Statystycznego.

5. Warunki pracy:

a) zatrudnienie w ramach umowy o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy - ¼ etatu,

b) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy,

c) praca w siedzibie Urzędu Gminy Perlejewo przy komputerze oraz obsługa urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku,

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Perlejewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.

7. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) życiorys (CV),

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

d) kserokopie świadectw pracy,

e) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomu lub zaświadczenia
o stanie odbytych studiów),

f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

h) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,

i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Perlejewo, Perlejewo 14, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Perlejewo, 17-322 Perlejewo, Perlejewo 14 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Perlejewie” w terminie do dnia 28 grudnia 2017 r. do godz. 15.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.ug.perlejewo.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Perlejewo.

                                                                                                 Wójt Gminy             

   mgr inż. Krzysztof Radziszewski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Perlejewo

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Radziszewski - Wójt Gminy Perlejewo

Data wytworzenia: 2017-12-13

Wprowadzający: Emilia Dąbrowska

Data modyfikacji: 2017-12-13

Opublikował: Emilia Dąbrowska

Data publikacji: 2017-12-13