Ogłoszenie o przetargu na Rozbudowę i przebudowę stacji uzdatniania wody w Perlejewie
Termin ważności strony | 2010-01-15 |
---|
Perlejewo: Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Perlejewie
Numer ogłoszenia: 248923 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Perlejewo, Perlejewo 14, 17-322 Perlejewo, woj. podlaskie, tel. 085 6578515, faks 085 6578502.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.perlejewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Perlejewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Perlejewie. Roboty polegają na wykonaniu: zbiorników wyrównawczych szt. 2 - V = 150 m3, komory zasuw, studzienki chloratora V = 2 m3, kolektorów wodociągowych zewnętrznych, wymiany armatury i kolektorów w studniach głębinowych, dodatkowych osadników popłuczyn - szt. 2, budowie instalacji sanitarnych i kanalizacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych, demontażu istniejącej technologii, instalacji nowoprojektowanej technologii w budynku SUW, wymianie instalacji energetycznych, linii kablowych, pełnego zautomatyzowania stacji, zasilania awaryjnego stacji, instalacji odgromowej i uziemiającej, więźby dachowej na istniejącym budynku stacji wraz z pokryciem blachą, przebudowy komina, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenia ścian zewnętrznych i stropodachu, ścianek działowych, kanału technologicznego, posadzek wewnętrznych (gres antypoślizgowy i glazura), malowania, wymiany ogrodzenia i oświetlenia, utwardzenie placu Polbrukiem. W zakres zamówienia wchodzą również roboty rozbiórkowe. Istniejący budynek stacji wodociągowej: jednokondygnacyjny, murowany, ze stropodachem, niepodpiwniczony o pow. zabudowy 322 m2, pow. użytkowej 252 m2 i kubaturze 1330 m3. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. W przedmiot zamówienia wchodzi również sporządzenie przez Wykonawcę inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca zapewnia wszystkie materiały, sprzęt i roboty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy trzyletniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.25.21.26-7, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.11.13.00-1, 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.23.13.00-8, 45.11.27.10-5, 45.23.32.20-7, 45.44.30.00-4, 45.34.20.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 5000, 00 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia t.j. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 latach z należytą starannością, co najmniej 2 roboty o wartości co najmniej 1 000 000 zł każda, których przedmiotem była budowa, rozbudowa lub przebudowa (modernizacja) stacji uzdatniania wody oraz dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie - kierowanie robotami budowlanymi o specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, należącymi do właściwego samorządu zawodowego; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j. posiadają zdolność kredytową w wysokości min. 1 000 000 zł lub posiadają środki własne w wysokości min. 1 000 000 zł; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści oferty musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający dokona oceny ofert podczas niejawnego posiedzenia w terminie związania ofertą. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień musi przedstawić następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o spełnianiu tego warunku. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przedstawia następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (Wykonawca winien wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich 5 latach z należytą starannością, co najmniej 2 roboty o wartości co najmniej 1 000 000 zł każda, których przedmiotem była budowa, rozbudowa lub przebudowa (modernizacja) stacji uzdatniania wody); b) dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje, opinie lub listy polecające, protokoły odbioru; c) dokumenty stwierdzający przygotowanie zawodowe proponowanych kierowników robót do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie - kierowanie robotami budowlanymi o specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; d) dokumenty potwierdzający aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego proponowanych kierowników robót; e) oświadczenie o spełnianiu tego warunku. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przedstawia następujące dokumenty: a) informacja z banku potwierdzająca, że wykonawca posiada środki w wysokości min. 1 000 000,00 zł lub zdolność kredytową na tę kwotę wystawione nie wcześniej jak 3 miesiące przed terminem składania ofert, b) oświadczenie o spełnianiu tego warunku. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, przedstawia następujące dokumenty: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) potwierdzenie wniesienia wadium, c) oświadczenie o spełnianiu tego warunku. 5. Ponadto do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-perlejewo.pbip.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 17-322 Perlejewo, Perlejewo 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 17-322 Perlejewo, Perlejewo 14 pok. Nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
Metryka strony